چگونه میز کار خود را بچینم؟ (آشنایی با انواع لوازم اداری )

میز کار ما هر کجا که باشد یا در اداره و یا در منزل نیازمند ابزارهایی می باشد که بتوانیم راحت تر کار کنیم و بتوانیم به کارها، یادداشتها و غیره نظم بهتری ببخشیم.

میز کار ما هر کجا که باشد یا در اداره و یا در منزل نیازمند ابزارهایی می باشد که بتوانیم راحت تر کار کنیم و بتوانیم به کارها، یادداشتها و غیره نظم بهتری ببخشیم.

از ملزومات میز کار می توانیم به کازیه، زیرپایی، سوزن منگنه و منگنه، انواع قلم و مداد، کلربوک، تقویم و غیره اشاره کنیم که در ادامه به شرح کاربرد هر کدام از آنها خواهیم پرداخت.

آشنایی با کارتابل

اگر اسنادی دارید که محرمانه هستند و نمی خواهید در معرض دید سایر افراد قرار بگیرد ما به شما کارتابل را پیشنهاد می دهیم. کارتابل در ادارات و شرکتها جایگاه خاص خود را دارند.

کاربرد کازیه

کازیه ها محل قرار گیری اسناد و یا چک پرینت هستند و معمولا جایگاه آنها روی میز اداری و یا میز کار شما می باشد. کازیه ها به صورت دو طبقه و یا سه طبقه می باشند و برای مرتب کردن کاغذها و یا سایر اسنادی که می خواهیم در دسترس باشند به کار می رود.

زیرپایی متحرک امیران

اگر ساعات زیادی را پشت میز خود می گذرانید، داشتن زیرپایی متحرک یکی از ملزومات می باشد. از این جهت که هم ماهیچه های پا خسته نمی شوند و هم اینکه باعث می شود کف پای شما به جهت برآمدگیهای سطح زیرپایی ماساژ داده شود.

چسب و پایه چسب

هر میز کار قطعا نیاز به چسب و پایه چسب دارد تا بتوانید چسب را در جای مناسب خود قرار دهید و هم اینکه راحت تر چسب مورد نظر خود را برش دهید. ما به شما خرید محصولات اداری را از فروشگاه بکمن پیشنهاد می دهیم.

کاربرد کاغذ A4

یکی از پرکاربردترین ابزارهای میز کار در ادارات و یا شرکتها اعم از شخصی و یا دولتی کاغذ می باشد. متداولترین سایز کاغذ، A4 می باشد. که با همه پرینترهای لیزری سازگاری خاص خود را دارد. معمولا در بین کاغذهای شناخته شده کاغذ کپی مکس Copymax به نسبت سایر کاغذها شناخته تر می باشد.

استامپ و جوهر استامپ

اگر نیاز دارید که از ارباب رجوع خود اثر انگشت بگیرید استامپ کاملا نیاز شما را برطرف می کند. استامپها معمولا نیاز به جوهر دارند که در این میان جوهر استامپ پلیکان نیز جایگاه خاص خود را در بین لوازم اداری دارد.

کاغذ چسب دار یا پستیت

اگر می خواهید برای شخص غایبی یادداشت بگذارید و یا یادداشت خود را در جای مخصوصی بچسبانید که در معرض دید باشد بهتر است از کاغذهای چسب دار یا پست ایت استفاده کنید. کاغذهای چسب دار با داشتن رنگ بندی های مختلف به شما کمک می کند یادداشتهای خود را طبقه بندی کنید.

قلم و خودکار

بدون شک خودکارها و سایر قلم ها جزء جدا نشدنی لوازم اداری و یا حتی لوازم شخصی ما می باشند. فروشگاه بکمن با فروش برندهای مختلف خودکار نیاز شما را کامل برطرف می کند. خودکارهای بیک که نوستالژی هستند و یا سایر خودکارها از قبیل پنتر، کیان و غیره که دارای جوهر ژله ای هستند و تا قطره آخر جوهر آن قابل استفاده می باشد.

مدادها نیز در کنار اتودها در کنار خودکار اقلام اداری ما را تکمیل می کنند. مدادهای آریا، ادمیرال، دامس و غیره با داشتن ماندگاری بالا جزء ابزارهای ضروری در خانه و محل کار شما می باشند.

منگنه و سوزن منگنه

اگر اسناد و مدارکی دارید که کاملا به هم مربوط هستند می توانید از منگنه و سوزن منگنه برای اتصال آنها به یکدیگر استفاده کنید. دقت کنید ممکن است اشتباها کاغذ ها را به یکدیگر منگنه کنید بنابراین داشتن سوزن کش در بین لوازم اداری شما کاملا ضروری می باشد.

پونز

برای اینکه بتوانید اعلامیه و یا بخشنامه ای را در تابلو اعلانات بچسبانید پونز می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. بنابراین اگر در ادارات شلوغ و یا مدارس مشغول هستید داشتن پونز جزء ابزارهای ضروری برای کار شما می باشد.

سوزن ته گرد

ممکن است بخواهید یک سری از اوراق را به صورت موقتی به هم متصل کنید و بعدا از هم جدا کنید. بنابراین سوزنهای ته گرد را به صورت بسته ای خریداری کنید و حتما در کنار آن جا سوزنی هم تهیه کنید که بتوانید سوزنهای ته گرد را در یک ظرف بریزید. با داشتن آهن ربا سوزنها در یک جا متمرکز می شوند.

زونکن

همه ما می خواهیم مدارک خود را طبقه بندی کنیم و برای پیدا کردن مدرک خاص بتوانیم سریع آنرا پیدا کنیم. بنابراین زونکنها با داشتن رنگهای مختلف می توانند به ما در طبقه بندی اسناد کمک کنند.

ماژیک و تخته وایت برد

ماژیک و تخته وایت برد نیز برای ثبت یادداشتهای موقتی هم در منزل و هم در اداره کاربردهای خاص خود را دارد. وقتی صحبتی از ماژیک می شود معمولا ماژیک پرشیا به ذهن شما می آید ولی اگر در روی لینک زیر کلیک کنید می توانید با سایر ماژیکهای موجود در فروشگاه بکمن آشنا شوید.

خرید انواع ماژیک از bukman

دستگاه پانچ

کاغذها و اسناد برای اینکه در بین پوشه ها و یا زونکن قرار بگیرند نیاز دارند که پانچ شوند. معمولا سوراخها یی که توسط پانچ ایجاد می شود با گیره ها یک اندازه هستند که می توانیم به راحتی اسناد خود را در بین پوشه ها به آسانی بایگانی کنیم.

قیچی اداری

نوع دیگری از قیچی ها هستند که به قیچی های اداری موسوم هستند. این قیچی ها سبک تر هستند و برای برش انواع کاغذ و مقوا به کار می روند.

برای نمایش سایر اقلام اداری ضروری روی دکمه زیر کلیک کنید.

خرید لوازم اداری از فروشگاه بکمن

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.