آشنایی با کاربرد طلق پرس

برای خیلی از خوانندگان گرامی این سئوال پیش می آید که طلق و پرس در چه زمینه ای کاربرد دارد و یا به چه منظوری تولید شده و در بازار عرضه می شود؟

برای خیلی از خوانندگان گرامی این سئوال پیش می آید که طلق و پرس در چه زمینه ای کاربرد دارد و یا به چه منظوری تولید شده و در بازار عرضه می شود؟
در پاسخ شما خواننده گرامی باید بگوییم از طلق و پرس در صنعت چاپ مورد استفاده قرار می گیرد و کمک می کند اسناد و مدارک مهم شما هم محافظت شوند و هم یک ظاهر بهتر و مناسب تر داشته باشند.
ضمن اینکه طلق پرسها بین 24 و 100 میکرون می باشد و ظاهراً جنس آنها از پلاستیک بوده که به آن BoPP هم می گویند.
BoPP همان پروپیلین هستند که به صورت دو بعدی کشیده شده که باعث می شود مقاومت آنها در برابر آب بیشتر شده و شفاف تر شوند. لازم به ذکر است برای تهیه لمینت شفاف از PVC استفاده می کنند.
یکی دیگر از مواردی که برای ساخت طلق پرس استفاده می شود پلی استر بوده که به جهت کپسوله سازی مورد استفاده قرار می گیرد.
اگر بخواهیم از مدارک خود در مقابل آب محافظت کنیم می بایست طلق و پرس بزرگتر از آیتم انتخابی ما باشد تا بتوانیم لبه های کار را پوشش داده و اصطلاحا مهر و موم کنیم.
البته طلقهایی هم هستند که در برابر نور آفتاب مقاوم هستند و شاید برای خیلی از شما مهم نباشد ولی بهر حال نگهداری از اسناد و مدارک در مقابل اشعه ماوراء بنفش از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.
طلق و پرسهایی هم هستند که دارای خاصیت آنتی باکتریال می باشند که از آنها برای پوشاندن جلد کتاب و مدارکی که در هتلها، بیمارستانها، رستورانها به کار می روند مورد استفاده قرار می گیرد.

چرا باید از طلق و پرس استفاده کنیم؟

همانطور که گفته شد طلق و پرسها در صنعت چاپ از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشند و با ایجاد پوشش بر روی سطوج چاپ، ظاهر مات و یا براقی را به اسناد می دهند.

مزایای استفاده از طلق و پرس به شرح زیر می باشد:

- از مدارک شما در مقابل ضربات مختلف محافظت می شود.
- مدارک شما خاصیت ضد آب پیدا می کند.
- به راحتی می توانیم سطح آنها را پاک کنیم.
- بهترین روش نگهداری از مدارک و اسناد شما می باشد.
- از گوشه های مدارک شما به راحتی محافظت می شود.
از آنجایی که قیمت همه کالاها مخصوصا طلق و پرس متغییر می باشد شما مشتری گرامی برای آگاهی از قیمت روز انواع طلق و پرس می توانید روی دکمه زیر کلیک کنید تا هم با ابعاد متفاوت طلق و پرسها آشنا شوید و هم اینکه از قیمت روز انواع طلق و پرس هم مطلع شوید.

آگاهی از قیمت و اندازه انواع طلق پرس

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.