کاربرد انواع نوشت افزار

کاربرد انواع نوشت افزار

نوشت افزار یا لوازم تحریر به ابزارهای نوشتن، نقاشی و ترسیم گفته می شود که این ابزارها تنوع فراوانی دارند و سعی می کنیم در ادامه به بعضی از آنها بپردازیم.

نوشت افزار یا لوازم تحریر به ابزارهای نوشتن، نقاشی و ترسیم گفته می شود که این ابزارها تنوع فراوانی دارند و سعی می کنیم در ادامه به بعضی از آنها بپردازیم.
لوازم التحریر و یا نوشت افزار به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که در ادامه به موارد زیر می توانیم اشاره کنیم:
انواع قلم: مهم ترین نوشت افزارها، قلم می باشد که توسط آنها بر روی کاغذ می نویسیم. بعضی از آنها جوهر به سطح کاغذ اضافه می کنند مثل خودکار، روان نویس و بعضی از آنها اثری از خود را بر روی کاغذ بر جای می گذارند. مثل مدادها و انواع اتود

آشنایی با انواع دفتر 

نوع دیگری از لوازم تحریر و نوشت افزارها دفتر می باشد  که از کاغذهای متصل به هم تشکیل شده است. این اتصال از طریق نخ، سیم و یا چسب ایجاد شده است.
لازم به ذکر است دفترها رتبه مهمی را در نوشت افزارها به خود اختصاص داده اند. معمولا دفترها جزء مهم ترین ابزارها در محیط کار می باشند و می توانند حجم زیادی از اطلاعات را در خود جای داده و قرار دهند.
دفترهای سیمی نوع مناسبی از انواع دفترها می باشند، که برای جدا کردن هر کدام از برگه ها به راحتی می توانید اقدام کنید.
لوازم طراحی: وسایلی که در نقاشی و یا انواع طراحی از آن استفاده می شود که شامل مداد رنگی، قلم مو، گواش و مداد شمعی و حتی تخته شاسی می باشد که شامل کاربردهای وسیعی می باشد.
انواع هایلایت: افرادی که زیاد مطالعه می کنند و یا می خواهند مطلب مهمی را علامتدار کرده که بعدا دوباره مطالعه کنند از  هایلایتها زیاد استفاده می کنند.
نکته مهمی که باید در نظر بگیرید این است که همه مطالب را مارکدار نکنید و فقط مطلب اصلی را مارکدار کنید تا از هدف اصلی دور نشوید.
مدادها: ممکن است فکر کنید مدادها فقط برای کودکان ساخته شده است. در صورتیکه اینطور نیست. مدادها در واقع فقط مختص کلاسهای درسی نیستند. مدادها کاربردهای زیادی دارند. زیرا هم به جوهر نیاز ندارند و هم اینکه ماندگاری بالایی دارند.
بنابراین اگر از مداد در محل کار خود استفاده می کنید داشتن پاک کن و تراش جزء ملزومات می باشد.
دفترچه یادداشت: انواع دفترچه یادداشت در رتبه های بعدی قرار می گیرند. همیشه این اطمینان را داشته باشید که دفترچه یادداشت به همراه خود دارید تا بتوانید نام و شماره تلفن و یا موارد مشابه را در آن وارد کنید.
ما نیز به شما پیشنهاد می کنیم در کنار تلفن خود یک دفتر یادداشت، مداد، خودکار و یا دفترچه تلفن به همراه خود داشته باشید.

نظرات کاربران


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.